Novi Sad
09.11.2011.
05:30 > 07:30
Raskrsnica na Bulevaru Jaše Tomića gde je prošlog meseca poginula jedna žena i na Bulevaru oslobođenja gde je pre godinu dana poginuo dečak uskoro će dobiti semafore.
  • Rupert

    12.11.2011 12:08
    Sad ćemo zbog nekoliko budala koje nekažnjeno gaze i ubijaju ljude morati da čekamo na semaforima tamo gde smo svakodnevno bez problema prelazili ulice. Oni će i dalje prelaziti na crveno a ispaštaće pošteni vozači i pešaci koji će gubiti vreme.
  • Idem ja do shanka

    10.11.2011 22:50
    samo da proverim nesto
    Kakva odbornica za bezbednost u Gradu (Bezanovka) takav i saobracaj i semafori!
    Sa sve Motoristom Bubnjevicem u paketu
  • Veljko

    09.11.2011 22:22
    glupost
    Iako nisam vozac, razumem probleme vozaca i guzvi u saobracaju. Ne mogu da verujem da strucna saobracajna lica mogu da predloze takvu budalastinu kao sto je semafor kod Vremeplova. Pa na samo 30 metara dalje vec imate jedan semafor. Ko je video u nekom gradu da na glavnom Bulevaru na svakih 30 metara stoji semafor??? I umesto da pesaci ako bas moraju tu da predju sacekaju malo da prodju sva kola, oni ce sad da postave tu jos jedan semafor? Zar nije dosta sto ste semaforima potpuno upropastili pravac Bulevar Kralja Petra - Hadzi Ruvimova(od SUPA do crkve na Naselju ima, verovali ili ne 7 semafora a potez je ne duzi od 3 km pa osmici umesto 5 - 7 minuta, treba nekad i 15 minuta da dodje od Lutrije do crkve na Naselju). Pa u samoj Hadzi Ruvimovoj koja je dugacka 500 metara ima 3 semafora. Dokle vec vise sa postavljanjem semafora? Ajde nadjite vec neko drugo resenje. Za sta ste placeni?
  • @ Petar

    09.11.2011 17:29
    "Nije baš ni neka obiljna investicija prokopati podzemni prolaz, napraviti fizičku barijeru na ostrvu i izbrisati prešački prelaz na Bulevaru."

    Da tuda na par metara dubine ne prolazi kanalizacija i toplovod ne bi bilo tesko prokopati podzemni prolaz. Postojala je ideja da Jevrejska ulica bude prokopana ispod Bulevara tako da na tom mestu uopste ne bi vise postojala raskrsnica, ali bi tokom tih radova pola grada u nekoliko narednih meseci ostalo bez vode, struje, kanalizacije i grejanja. Postoje gradovi u Evropi koji imaju bulevare i mnogo duze nego sto je bulevar Oslobodjenja, ali na celom tom potezu nema ni jednog semafora a tokom godine se desi saobracajnih nesreca koliko ima prstiju jedne ruke i to obicno bude bezazleno cukanje bez povredjenih. To je tamo moguce jer vlada velika kultura medjusobnog postovanja u saobracaju.
  • TT

    09.11.2011 17:04
    talibani
    šta ja da radim kada ovi planinarski talibani hodaju non stop po kolovozu?
    Ja kada jednog od njih udarim ja ću biti kriv, a neće biti on kriv koji hoda po kolovozu pored 5m trotoara. Nisam ja vozio po trotoaru pa njega udario već se on šeta po putu... ali šta vredi kad su njegovi i u opštini i u policiji i svuda. Tamo kod njih nema trotoara pa se "fura" po putu, nema veze. Baš ih gledam s terase, čoveče CEEELU ulicu prepešače po kolovozu, 3 raskrsnice pređe, obiđe ih 20 automobila... ne, šorom sredom. I onda su i dalje uvek krivi vozači. A taj sa motorom što je ubio dete, kao i onaj bahati crnogorac nisu vozači već ubice, kriminalci i degenerici. Volim i ja da vozim brzo ali to po gradu ne radim, niti bilo gde gde postoji rizik po ostale. Kad je neki ravan mag.put ako mi dođe da ožežim 110 umesto 80, dok dođe krivina ili drugi automobil, ja usporim. Nismo svi kao gorepomenuti...
  • boco

    09.11.2011 13:40
    Bas lepo.
    Bas lepo sto ste uklonili iz teksta da je BMW crnogorskih tablica, kao sto je bilo prvobitno napisano. I vi hocete nekad da priznate gresku.
    Lep gest.

  • mb

    09.11.2011 13:27
    Kisacka/Kralja Petra I
    Ne treba zaboraviti i na ovu crnu tacku na kojoj se skoro svakodnevno desavaju saobracajke. Imbecilno osmisljeno i ostavljeno kao veliki problem za vozace i pesake. Gradska vlast treba da se pozabavi i ovim problemom.
  • mama NS

    09.11.2011 12:52
    Kisačka
    Postaviti semafor i ležeceg policajca u Kisačkoj ulici, kod raskrsnice sa ulicom Jovana Cvijića, u blizini OŠ "Kosta Trifković".
  • mb

    09.11.2011 12:49
    svaka cast
    svim "junacima" koji svesrdno brane vozace. razumem ja vas, ali vi ocigledno treba da posetite groblje i bolnicu pa licno vidite koliko ljudi zavrsi na ta dva mesta zbog huligana za volanom. istresite svoje nezadovoljstvo na policiju koja za par crvenih oprasta sve. najlakse je reci "bahati" pesaci. ima raznih idiota, to niko ne spori, ali bezbednost ljudskih zivota ima mnogo vecu vrednost od vaseg dragocenog vremena i zurbe da sto pre stignete na vas odrediste. u ime svih koji su nastradali, sram vas bilo! voleo bih da vidim vase komentare da je neko od vasih clanova porodice zavrsio pod tockovima nekog morona.
  • nema deda mraza

    09.11.2011 12:07
    samo semafor? a gde je hapsenje?
    samo semafor? a gde je hapsenje?

    doduse i bajatovicevom zameniku jos nista ne fali zato sto je pijan ubio dete vracajuci se iz kafane
  • 09.11.2011 11:52
    "Sve teže se diše u ovom novome sadu. sve manje ljudi priča novosadski"

    To sigurno ima uticaja na razvoj metropola po svetu gde skoro svaki drugi prica drugim jezikom.
    Vidi se kako su nekulturni i nerazvijeni zbog toga.

    Stvarno ljudi ,dokle taj plitki sovinizam.
  • 09.11.2011 11:25
    @Pera, dignuti tako što sprečiti da se polaže vozački bez odveženih časova, nego ih učio ujak sa sela da voze, drugo da ti instruktori vožnje objasne učenicima kako treba da se ponašaju. Za početak postaviti policiju koja bi samo upozoravala i pešake i vozače, kasnije ko neće da se pridžava velike kazne. Izostaviti one veze, mita i poznanstva jer sa tim uvek imaju oni koji divljaju i boli ih briga za ostale.
    Na ulicama kao što je Bulevar Oslobođenja ne postavljati pešačke prelaze u nivou sa kolovozom nego ili pasarela ili podhodnik. Jer postavljanjem klasičnog prelaza i još gore semafora na tako malim udaljenostima samo se zagušuje saobraćaj vozilima. Samo što bi i tada bilo pametnjakovića i ''Sv. Mrskoja'' koji bi prelazili ulicu pretčavajući kolovoz. Takve kažnjvati sa milionskim kaznama, pa makar i zatvor.
  • Petar

    09.11.2011 11:19
    Nije baš ni neka obiljna investicija prokopati podzemni prolaz, napraviti fizičku barijeru na ostrvu i izbrisati prešački prelaz na Bulevaru. Semafori sami po sebi umanjuju, ali ne isključuju mogućnost za nezgodu.
  • TT

    09.11.2011 11:11
    koza na crveno
    pre neki dan ja vozim iz BGa i sad u temerinskoj semafor sa jovana subotića(ono gde je ona pacijentkinja napravila čuveno polukružno i pun gas i udarila autobus), čekamo jer je crveno, stanem pored neke ženetine u puntu. pešacima se upali zeleno(ovima što idu nama preko haube dok čekamo) i gospodža da gas i ode!!! ja joj trubim, ne je8e ona živu silu njoj je crveno i ona ide, nije joj čudno što svi ostali stoje na semaforu. I jel pomogao semafor? Kad je neko debil ne vredi 16 semafora, samo tući i kažnjavati.
  • Uvek

    09.11.2011 11:11
    su krivi vozači
    Pitam se kako će rešiti problem na raskrsnicama sa semaforima, gde pešaci kreću na crveno čim se vozilima iz suprotnog smera ugasi zeleno svetlo. Tako svi koji imaju uslov, moraju da čekaju da vide da li ima još neka budala da kreće na crveno, da ga slučajno ne bi zgazili, pa se stvaraju gužve, jer se zbog neodgovornih pešaka često "ne iskoristi" uslovno zeleno svetlo za levo skretanje. Umesto veronauke u niže razrede uvesti osnovno kućno vaspitanje, u više saobraćajno vaspitanje, u srednju školu seksualno vaspitanje, i za par generacija umesto pravoslavnih (i ostalih manjinskih) talibana imaćemo kulturne stanovnike i učesnike u saobraćaju.
  • Zeleni talas

    09.11.2011 10:59
    i onda nema problema
    Katastrofalne su gužve i sada, postavljanjem semafora će gužve, čekanje i nervoza biti još veći, samim tim, i učesnici u saobraćajaju će praviti više grešaka, naročito vozači, kada leti na +40 (u autu +60 stepeni, ko nema klimu), putuju sat vremena od Limana do železničke. Da imamo metro, ili neki drugi normalan gradski prevoz, sigurno se ne bi za......li drndajući sopstveni auto. Retko ko vozi auto iz zabave, svi se trudimo da koristimo bajs ili auto-tabane kad god je to moguće, a kad sednemo u auto, znači da moramo. A što se tiče bezbednosti pešaka, najsigurnije bi bilo da se ne koriste motorna vozila, tako ih sigurno ni jedno ne bi udarilo. Pa, da li ovi naši političari što putuju po svetu vide kako je tamo organizovan saobraćaj, pa neka ta znanja (makar zeleni talas i podzemne garaže) primene u i ovom jadnom gradu! Možda primenjuju što su videli u Africi...
  • baneCZ

    09.11.2011 10:50
    predlazem da Vukajla postavimo za glavnog gradskog rendzera, koji ce da bije nesavesne vozace :)
  • TT

    09.11.2011 10:50
    objavite mi komentar već jednom
    preorati bulevare sve, staviti protivtenkovske rovove, može i ležeće policajce svuda.
    u ovom gradu ne može da se vozi više. Svi su došli da žive ovde, gužva je, loši putevi non stop odskačem po kolima i slušam neko lupanje iz točkova, svakih 50m pešački ili semafor ili sledeća kolona sa gužvom... Sve teže se diše u ovom novome sadu. sve manje ljudi priča novosadski...
  • wtf

    09.11.2011 10:41
    ako nemate šta pametnije da uradite, nemojte praviti takve gluposti, stavljanje semafora na svakih 50 metara je imbecilno i pospešuje zagađenje u gradu kao i neefikasnost u saobraćaju.

    bolje umesto toga pare uložite u preventivne i edukativne aktivnosti, a kažnjavajte efikasno nesavesne vozače. ionako ste se nakupili para sa policijskim patrolama pored pešačkog na bulevaru kod daltonke, samo snime kada ne propustiš pešaka, lizalica + kazna, da vidite kako svi staju na pešački.
  • igor

    09.11.2011 10:35
    ima samo još više da uspore saobraćaj i uvećaju gužve. trebalo bi se na bulevarima to pitanje prelaska rešavati podzemnim prolazima ili mostićima kao što je u bg-u rađeno.
  • Sanja

    09.11.2011 10:17
    @Tiberius
    Naravno da nece biti sinhronizovani, tu cudnu aktivnost sinhronizacije semafora nisu jos osmislili. Ponekad se podesi slucajno da se sami nameste, evo, recimo, u Cara Dusana ako nagazite na 65-70, mozete se smatrati u zelenom talasu. Ako postujete ogranicenje, mogli ste i peske, isto bi stigli sa cekanjem na 5 semafora.
  • Vukajlo

    09.11.2011 10:14
    Najveca kazna za vozaca nije u tome da mu iz dzepa uzmes par hiljada dinara za kaznu vec da mu za recimo ne propustanje pesaka na pesackom uzmes dozvolu na sest meseci a ako u tom periodu bude uhvacen da vozi onda se na tu kaznu dodaje jos sest meseci. Najveca kazna za vozaca je da mu ne dozvolis da vozi. Pa kada pola grada ostane bez vozackih i bude morala da pesaci, vozi se autobusom ili taksijem valjda ce im doci iz dupeta u glavu da ubuduce paze sta rade. Pijandurama bih dozivotno oduzeo vozacku. Mozes ti da postavis semafor gde hoces, ali ima budala koji ce proci na crvena kao nedavno kod pozorista kada je riba u Jugu mogla da oduva mladica i devojku na pesackom na par koraka ispred mene. Jos je ludara legla na sirenu, nesto mase rukama, tera nas u pi*ku materinu. Da je kojim slucajem stala nabio bih joj donju vilicu u potiljak bez obzira sto je zensko. Pre nekoliko godina sam prebio lika kod Uspenske crkve zato sto je prosao na crveno i skoro me zakacio retrovizorom. Stao je deset metara dalje da se kao objasni samnom, ali je tu napravio veliku gresku. Dobio je takve batine da su me ljudi koji su tu cekali peticu skidali sa njega.
  • Pera

    09.11.2011 10:13
    "...dignete kulturu u saobraćaju na viši nivo..."
    @Anonimuse, ja se potpuno sa tobom slažem, ali ako ti znaš kako to da postigneš osim kaznama, zabranama i semaforima (sve je to isto, to se zove "red") u ovoj zemlji, onda ti predlažem da se kandiduješ za predsednika, ja ću prvi glasati za tebe! A dotle - semafori.
  • ns bus driver

    09.11.2011 10:13
    joj joooj
    verujte mi da stajem na pesackim prelazima sa autobusom mada se nekad bojim da tim mojim zaustavljanjem neko iz druge trake ne pokupi pesaka!Ali,nije sve u prelazima kad je semafor udaljen svega 50 metara....prelaze treba napraviti na nekim vaznijim mestima ali bas na svakom mestu mislim da ne!Oprostite na ovome ali bice guzve u gradu da cu bus voziti ne znam kojom trakom?!:(
  • mimi

    09.11.2011 10:12
    Kad moze tamo sto ne moze i u Kisacu? Na glavnom putu su poginula mala deca,zato sto svi jurcaju ko nenormalni.Pogotovo kamioni..Trazili smo mi semafore,ali izgleda da ce postaviti tek kada jos neko pogine..Ne daj boze...Barem jedan semafor da daju to bi automatski i smanjilo brzinu.Makar malo
  • Mario

    09.11.2011 10:06
    Super, imam spisak...
    Odlično, dostavljam ovih dana pozamašan spisak raskrsnica i pešačkih prelaza gde bi još trebalo postaviti signalizaciju, i to PRE nego što neko pogine, po mogućnosti. Evo, npr. u Cara Lazara kod limanskih kula, gde kola jure kao muve bez glave od raskrsnice sa Balzakovom ka "novom bulevaru", da ne-daj-Bože moraju da sačekaju semafor na raskrsnici sa Cara Dušana. Bilo je ovde već više povređenih pešaka zadnjih godina.

    Ja se slažem da sve to usporava saobraćaj, i ja sam vozač. Ali trebaju vozači već jednom da nauče da ne mogu da caruju gradskim ulicama. Neka se prilagode. A pošto se neće prilagoditi, makar čekali još 20 godina na to, tako da moraju semafori, i to je to, strpite se brate mili, ili idite bolje bajkom. Pešaci se moraju zaštititi - odnos mašine od 1000kg i deteta od krvi i mesa je previše uneravnotežen
  • svasta

    09.11.2011 09:56
    sve treba podrediti bolidima!
    na svakih 10 metara semafor da bolidi pesaci i bolidi vozaci kobno ne pogrese. vozicemo se sat od limana do z.stanice al ko ga sisa.
  • Dragan

    09.11.2011 09:56
    klasika
    Klasična naša "reaktivna" priča - treba neko da pogine da bi se neko zamislio da treba malo da protegne mozak i "proaktivno" reši nešto unapred. Neodgovornost je naša najveća boljka, i to će nas i dalje unazađivati...
  • nisam saobracajac ali logika j

    09.11.2011 09:53
    prelazi
    Na uglu Vojvodjanske i Bul. bi trebalo "obrisati" taj prelaz jer je raskrsnica sa Maksima Gorkog dovoljno blizu takodje vazi i za prelaz koji se nalazi u Jevrejskoj ka centru odmah nakon raskrsnice sa Futoskom. Nema potrebe za tim prelazima i ljudi samo stradaju.
  • 09.11.2011 09:52
    Pošto na Bulevaru oslobođenja kod Vojvođanske ulice ima 2 pešačka prelaza, molim gradske oce da postave i 2 semafora, malo je jedan. Prvi i poslednji Anonimus su sve lepo objasnili. Svi smo mi i pešaci i vozači, ali kada smo pešaci, onda bismo da prelazimo put odmah, po svaku cenu, teško nam je da sačekamo da prođu 1-2 auta, pa da onda stupimo na kolovoz. Nedostaje nam saobraćajna kultura, to je definitivno, a semaforima se neće rešiti taj problem.
  • 09.11.2011 08:18
    Pre nego sto postave semafor kod Vojvodjanske mogli bi da odu na lice mesta i da vide kakva je tamo situacija. Kad je crveno kod Merkatora, nema automobila na puskomet. Kad je crveno kod Maksima Gorkog, kolona je do teniskih terena. (Posmatrana situacija je ako se prelazi od stadiona ka Vojvodjanskoj. U suprotnom smeru je slicno.) Nema potrebe za semaforom. Budala sa motorm koja je ubila dete je to mogla napraviti bilo gde.
  • Tiberius

    09.11.2011 08:03
    da li ce semafor biti "na dugme", ako nece da li ce biti sinhronizovan sa ostalim semaforima na bulevaru?
  • Ivan

    09.11.2011 07:51
    Samo da još neko ne strada dok se ovi nakane da izdvoje pare....
  • BB

    09.11.2011 07:51
    pitam se....
    Nakon te stravicne pogibije koja se desila na Bul.Jase Tomica doticni gospodin sa tim besnim BMW se vise nigde ne spominjem, a bas me zanima ko je ta gosp. koji je posteno stekao tog skupocenog BMW-a. i da li mu sledi robija uopste...
  • VK

    09.11.2011 07:04
    kretenizam
    Gospodo, koji kreten je ovo izmislio? Pre ugla Vojvodjanske ulice i Bulevara oslobodjenja (kod Vremeplova) ima semafor na raskrsnici Bulevara oslobodjenja i ulica Maksima Gorkog i Braca Ribnikar. Postavljanjem još jednog semafora, ima ćemo tri semafora na 200 metara!!! Sto se Futoga tiče, građani Futoga već godinama traže da se semafor postavi na raskrsnici ulica Rade Kondića i Rumenačke ulice iz razloga što na tom istom prelazu prelaze deca i roditelji koji vode decu u školu i vrtić! Ta ista raskrsnica je tek pre par meseci dobila jednu banderu, koja nimalo neosvetljava raskrsnicu. Velik problem je i taj što se na tom istom delu put širi, odnosno sužava, iz dve u četiri trake! Samo zamislite kako je na tom prelazu koji se nalazi na putu koji se koristi kao tranzitni put za kamione!!! Pogledajte snimak od pre godinu dana, čisto da se podsetite! http://www.youtube.com/watch?v=UBqpVHaUC3U
  • mile

    09.11.2011 05:50
    sta je sa brace ribnikara i mise dimitrijevica to je obecano jos ranije. da li cemo cekati da i tu neko pogine , imamo dve skole na toj raskrsnici.pozdrav sinisi i sretan put bez povratka da malo danemo dusom od genijalnosti.
  • podbarac

    09.11.2011 05:17
    trt
    potrebno je da neko pogine pa da se to uradi , sramota
  • 08.11.2011 23:13
    "BMW crnogorskih tablica"

    Dobro de, zar je bitno da li su crnogorske tablice. Tablica ne cini vozaca.Ako je bitno,
    upisite i tablice motocikliste i slepera.
  • Lokalni triciklista

    08.11.2011 23:11
    Dva meseca vam treba da napravite semafor???
    A ovamo pricate most za godinu dana pesacki, jos tri mosta i 10 fabrika do izbora
    Ma daj koga vi....
    I sto ZIG ne odradi besplatno semafor , bez bednost gradjana pre budzeta,pa im platite kad dodje 2012.
    Ili ipak nisu bas tim redom prioriteti
  • 08.11.2011 22:51
    Odlično, postavljajte semafore na svakih 50 m, imamo mi vozači vremena da čekamo, svakako nemamo šta drugo da radimo pa eto možemo čekati na semaforima!

    Potrudite se da dignete kulturu u saobraćaju na viši nivo, pa nam onda neće trebati ti semafori. Smirite one taticnie sinove i one kojima zakon ''ne može'' ništa!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna